Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní metody řízení střídavých elektrických pohonů
Graf, Miroslav ; Blaha, Petr (oponent) ; Václavek, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá teorií prediktivního řízení a její možné aplikace na synchronní motory. Zabývá se problémy návrhu explicitního a on-line MPC řízení pro synchronní motor s permanentními magnety na povrchu uvnitř rotoru a srovnává výsledky s klasickým pojetím řízení střídavých pohonů.
Bezsnímačové řízení pohonu se synchronním motorem
Graf, Miroslav ; Blaha, Petr (oponent) ; Václavek, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Bezsnímačové řízení pohonu se synchronním motorem“ se zabývá problematikou rekonstrukce stavů při řízení synchronních motorů. Zaměřuje se na Model Reference Adaptive System a Kalmanův filtr. Oba rekonstruktory jsou prakticky implementovány na mikroprocesor a pomocí metody „target in the loop“ je ověřena jejich funkčnost.
Bezsnímačové řízení pohonu se synchronním motorem
Graf, Miroslav ; Blaha, Petr (oponent) ; Václavek, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Bezsnímačové řízení pohonu se synchronním motorem“ se zabývá problematikou rekonstrukce stavů při řízení synchronních motorů. Zaměřuje se na Model Reference Adaptive System a Kalmanův filtr. Oba rekonstruktory jsou prakticky implementovány na mikroprocesor a pomocí metody „target in the loop“ je ověřena jejich funkčnost.
Moderní metody řízení střídavých elektrických pohonů
Graf, Miroslav ; Blaha, Petr (oponent) ; Václavek, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá teorií prediktivního řízení a její možné aplikace na synchronní motory. Zabývá se problémy návrhu explicitního a on-line MPC řízení pro synchronní motor s permanentními magnety na povrchu uvnitř rotoru a srovnává výsledky s klasickým pojetím řízení střídavých pohonů.
Moderní metody řízení střídavých elektrických pohonů
Graf, Miroslav ; Blaha, Petr (oponent) ; Václavek, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá teorií prediktivního řízení a její možné aplikace na synchronní motory. Zabývá se problémy návrhu explicitního a on-line MPC řízení pro synchronní motor s permanentními magnety na povrchu uvnitř rotoru a srovnává výsledky s klasickým pojetím řízení střídavých pohonů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.